lartshop.sk rešpektuje ochranu vašich údajov

Táto internetová stránka používa technológiu cookies. Bližšie informácie o súboroch cookies nájdete v sekcii webstránky Cookies. Je Vaším právom neudeliť súhlas s používaním súborov cookies alebo ich používanie zablokovať. V takom prípade sa môže stať, že bude pre Vás obmedzená alebo vylúčená úplná funkcionalita niektorých častí prehliadanej webovej stránky.

Obchodné podmienky

Obsahom tohto dokumentu sú stanoviská všeobecných podmienok, týmito stanoviskami sa riadi stránka lartshop.sk

Nákup produktov zaznamenaných na e-shope, na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predajcom a spotrebiteľom prostredníctvom tejto webovej stránky (ďalej len „podmienky“).

Je dôležité, aby ste si pozorne prečítali Obchodné podmienky lastshop.sk, Pravidlá používania súborov „cookie“ a pravidlá ochrany osobných údajov lartshopu (ďalej už len ako „Zásady ochrany údajov“) pred

Ešte pred realizáciou ojednávky. Používaním tejto webovej stránky alebo zadávaním objednávky ste viazaný týmito obchodnými podmienkami a našimi zásadami ochrany údajov.

Nesúhlasom s obchodnými podmienkami a zásadami ochrany údajov, sa táto webová stránka neodporúča používať.

Obchodné podmienky lartshop.sk sa môžu zmeniť. Je vašou povinnosťou ich čítať pravidelne, pretože obchodné podmienky platné v čase uzavretia príslušnej zmluvy (ako je ďalej definované) sú tie, ktoré sú právne platné a teda predstavujú neoddeliteľnú súčasť zmluvy.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa obchodných podmienok alebo zásad ochrany údajov, môžete nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.

Zmluva (ako je definované nižšie)

KONTAKTNÉ INFORMÁCIE

Predaj tovaru prostredníctvom webovej stránky lartshop.sk je riadený: Lucia Rubeljová, so sídlom Chmeľnica 79, 064 01 Stará Ľubovňa  s e-mailovou adresou luciaart.sk@gmail.com, s telefónnym číslom len na účely identifikácie +421 948 331 484, zapísaná v živnostenskom registri v Starej Ľubovni s číslom 710-17465 IČO: 53042760

DOPLNENIE DÔLEŽITÝCH INFORMÁCIÍ

Informácie alebo osobné údaje, ktoré ste nám poskytli budú spracované v súlade s obchodnými podmienkami. Používaním stránky lartshop.sk súhlasíte so spracovaním informácií a údajov ktoré ste zadali, taktiež súhlasíte že všetky poskytnuté informácie a údaje sú pravdivé, úplné a zodpovedajú skutočnostiam. Nesiete plnú zodpovednosť za poskytnutie pravdivých, úplných a skutočných osobných údajov podľa príslušných právnych predpisov.

STRÁNKA LARTSHOP.SK A JEJ PRAVIDLÁ

Pri zadávaní objednávok a ďalším používaním tejto webovej stránky súhlasíte:

  • Kontaktný formulár vypĺňať len pre potreby kladenia otázok a právne platných objednávok.
  • Nezadávať falošné alebo podvodné objednávky. Ak je nadobudneme dôvod považovať realizovaný nákup za nákup tohto typu, máme oprávnenie objednávku zrušiť a informovať príslušné orgány.
  • Zadaním vašej e-mailovej adresy, poštovej adresu či ďalších kontaktných údajov ktoré sú pravdivé, tiež súhlasíte s tým, že ich môžeme použiť na to, aby sme vás mohli v prípade potreby kontaktovať v súvislosti s vašou objednávkou ( prečítajte si pravidlá ochrany osobných údajov).

Neposkytnutím všetkých potrebných údajov, zabránite v odoslaní objednávky

Pri realizácii objednávky na tlartshop.sk, potvrdzujete, že váš vek je vyšší ako 18 rokov, ste právne spôsobilý uzatvárať záväzné zmluvy a plne akceptovať obchodné podmienky. Ďalej, prehlasujete a potvrdzujete, že skôr ako realizujete svoju objednávku, ste dostatočne informovaný o úkonoch, ktoré sú potrebné na uzavretie kúpnej zmluvy a to tým, že ju opíšete v týchto obchodných podmienkach, ktoré sa nachádzajú na príslušnej podstránke webovej stránky. Táto kúpna zmluva nebude uložená v elektronickej podobe.

DOSTUPNOSŤ TOVARU

Všetky výrobky skladom nájdete v “aktuálna ponuka”.

Ďalšie produkty ako sú tričká, nohavice, riflové bundy, či tenisky sú uvedené na e-shope ako grafický vyzuál, pre vaše pohodlie aby sa vám jednoduhšie vyberali motívy na vami zvolený odev či obuv. Pozrite si galériu pre reálne vytvorené a už shotovené produkty.

ROZDELENIE JEDNOTLIVÝCH PRODUKTOV A DORUČOVACIE LEHOTY

  • aktuálna ponuka do 5 pracovných dní
  • tričká s potlačou 10 pracovných dní
  • rifle na objednávku 10 pracovných dní
  • tenisky na objednávku do15 pracovných dní
  • tričká s vreckom 15 pracovných dní
  • ručne maľovaná riflová bunda do 20 pracovných dní

LIMITOVANÉ EDÍCIE NA STRÁNKE LARTSHOP.SK

pod pojmom Limitovaná edícia sa rozumie odev ktorý nieje len jediným svojho druhu či motívu, je opakovaný maximálne 10x a to s odlišnostami v detailoch farbách a kompozícii

LIMITOVANÁ EDÍCIA GOLD

je úprava produktu ktorá nesmie byť zopakovaná a môže jestvovať len jeden jediný ks, nevzťahuje sa na aktuálnu ponuku a ani na motívy z obrazov

Limitovanú edíciu je potrebne objednať ešte pred uskutočnením objednávky a to cez kontaktný formulár kde napíšete svoje požiadavky a pridáte opis či ilustračnú predlohu zmluva medzi spotrebiteľom a obchodníkomu bude až po schválení objednávky

MOŽNOSTI DORUČENIA

Doručenie kuriérskou spoločnosťou, osobný odber Bratislava Staré mesto ( viac v gps súradniciach ) platí pre tovar ponúkaný na tejto webovej stránke sú k dispozícii na Slovensku  a Česku.

Pri realizácii objednávky, je potrebné nahliadnuť do  “postupu pre on-line nákup”. Byť si vedomí a pozorne sledovať z ktorej sekcie a aký tovar objednávate. Aktuálna ponuka sa líši od tovaru na objednávku dobou doručenia kvôli času výroby, či shotovania produktu, taktiež sa líšia produkty od iných produktov v dobe dodania.  Realizáciou svojej objednávky, ste povinný za produkt zaplatiť. Následne, vám bude odoslaný automatický e-mail potvrdzujúci prijatie objednávky (ďalej len „potvrdenie objednávky“). Budete informovaný emailom o odoslaní objednávky (ďalej len „potvrdenie dodávky“). V zmluva medzi stranami, o kúpe produktu (ďalej len „Zmluva“). je uzatvorená len vtedy, keď obdrźíte potvrdenie objednávky.

Na účely týchto obchodných podmienok, výraz „doručená“ musí byť chápaný ako dodaný alebo objednávka ako “dodaná”, akonáhle vy alebo vami určená tretia strana získa hmotné vlastníctvo objednaného tovaru, čo bude doložené podpisom pri obdržaní objednávky na vami uvedenej dodacej adrese. Upozorňujeme, že vami oprávnená tretia osoba musí poskytnúť kópiu Potvrdenia o doručení.

Máte právo odmietnuť doručenú objednávku s chybami alebo potvrdiť prijatie objednávky s chybami a následne pokračovať podľa pokynov našich Zásad pre reklamácie a sťažností, ktoré sú začlenené do týchto obchodných podmienok. V prípade odmietnutia prijatia objednávky s chybami budú všetky náklady za jej vrátenie hradené nami.

Sme oprávnení dodať objednaný tovar pred dohodnutým termínom dodania, ktorý je uvedený v zmluve alebo je určený v rámci týchto obchodných podmienok.

MOŽNOSŤ EXPRESU ZHOTOVENIA ČI DORUČENIA

( expresné zhotovenie a dodanie výrobku komunikujte kontaktným formulárom )

Pokiaľ vás nezaujal žiadny z grafických vyzuálov uvedených na stránke alebo máte vlastnú predstavu neváhajte nás kontaktovať.

V prípade nezrovnalostí a prekážok z našej strany sme oprávnení odstúpiť od zmluvy a tým vám vrátiť sumu, ktorú ste zaplatili v lehote 14 dní odo dňa doručenia nášho odstúpenia od zmluvy.

V prípade odstúpenia od zmluvy z vašej strany je lehota rovnaká a to 14 dní od prijatia vami zaslaného balíka s reklamačným listom.

ODMIETNUTIE SPRACOVAŤ OBJEDNÁVKU

Vyhradzujeme si právo odstrániť či pridať akýkoľvek produkt na tomto e-shope, kedykoľvek ho zmazať, prípadne upraviť. V závislosti od nečakaných okolností so vyhradzujeme odmietnuť vybavenie niektorej objednávky, aj po odoslaní potvrdenia objednávky. Vyhradzujeme si právo tak urobiť kedykoľvek.

Nemáme zodpovednosť voči vám, ani voči žiadnej tretej strane, za odstránenie akéhokoľvek produktu lartshop.sk, odstránenie alebo úpravu akéhokoľvek materiálu či obsahu z webových stránok, či nevybavenie objednávky, akonáhle bude potvrdenie objednávky odoslané.

Dostupné metódy dodania tovaru, s tým spojené množstvá a akékoľvek ďalšie relevantné informácie sú popísané v POMOCNÍK NÁKUPU. V každom prípade, informácie o doručení sú vždy uvedené v podrobnostiach strány v jednotlivých sekciách produktov, V nákupnom košíku sú uvedené aj všetky vaše informácie o vašej objednávke.

Avšak, môže dôjsť k oneskoreniu dodávky z dôvodov, ako je napríklad výskyt nepredvídateľných okolností alebo miesto dodania.

PREKÁŽKY V DORUČENÍ

Ak vám objednávku nebudeme schopní dodať, a nedohodneme sa na inej dobe či bezpečnom mieste, bude vaša objednávka vrátená späť do nášho skladu.

Tiež vás budeme informovať s vysvetlením, kde sa vaša objednávka nachádza a čo robiť, aby vám bola znova doručená. Pokiaľ nebudete v mieste dodania v dohodnutom termíne, žiadame vás, aby ste nás kontaktovali.

V prípade, že vám vaša objednávka nebude môcť byť doručená do dní uvedených pri vami zvolenom produkte, od dátumu jej uplatnenia bez toho, aby neschopnosť ju dodať mohla byť pripísaná nám, budeme to považovať za dôvod zrušenia zmluvy. Ukončením zmluvy vám vrátime všetky platby a to vrátane poplatkov za doručovanie zásielok bez akéhokoľvek zbytočného odkladu a najneskôr do 14 dní odo dňa ukončenia tejto zmluvy.

Prosím, majte na pamäti, že doprava odvodená od ukončenia zmluvy z dôvodov, ktoré nemožno pripísať nám môžu niesť dodatočné náklady, uhradenie ktorých vám budeme mať právo vyúčtovať.

VLASTNÍCTVO PRODUKTOV

Tieto výrobky musia byť súčasťou vašej zodpovednosti od okamihu ich prevzatia

Produkt sa stáva vašim vlastníctvom, okamihom doručenia plnej úhrady všetkých dlžných čiastok, vrátane poplatkov za doručenie zásielky, alebo v čase dodania

CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY

Ceny výrobkov sú platné tak,ako sú stanovené na e-shope lart.sk
Nie sme povinní vám poskytnúť akýkoľvek produkt za nesprávnu, nižšiu cenu (aj keď sme zaslali Potvrdenie zásielky)
Ceny na webovej stránke sú vrátane DPH, ale neobsahujú poplatky za doručenie, kuriérske služby, ktoré sú pridané k celkovej cene

Vyhradzujeme si právo na e-shope priebežne meniť ceny. Zmeny sa netýkajú objednávky, ktorá už bola realizovaná a potvrdená.
Vyberte si produkty, ktoré si pozrite v nákupnom košíku či už priebežne alebo v závere objednávky.

NÁKUP BEZ REGISTRÁCIE

Môžete využiť nákup bez registrácie, avšak pri registrácii vypĺňate rovnaké údaje ako pri nakupovaní ako hosť, len s tou výhodou, že ich vypíšete len jeden krát, oplatí sa zaregistrovať a tým ušetrite čas pri ďalších nákupoch

DAŇ Z PRIDANEJ HODNOTY

V súlade s platnými pravidlami a predpismi platnými pre všetky nákupy vykonané prostredníctvom internetových stránok, podlieha nákup dani z pridanej hodnoty (DPH).

V tomto ohľade a v súlade s kapitolou I odstavca V smernice 2006/112/ES z 28. novembra 2006 o spoločnom systéme dane z pridanej hodnoty, sa miestom dodania považuje miesto,ktoré sa nachádza v členskom štáte, v ktorom musí byť doručená položka a platba DPH musí byť prevažujúca sadzba v každom členskom štáte, v ktorom sú položky, ktoré majú byť dodané podľa objednávok.

V súlade s platnými pravidlami a predpismi v jednotlivých jurisdikciách, pravidlu „reverse charge“ (článok 194 smernice 2006/112) sa môže vzťahovať na tovar dodávaný v niektorých členských štátoch Európskej únie, v prípade, že zákazník je, alebo musí byť, zdaniteľná osoba na účely DPH.

REKLAMÁCIE A VÝMENA TOVARU

Zákonné právo na odstúpenie od zmluvy

Pokiaľ uzatvárate zmluvu ako spotrebiteľ, máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie 14 dní odo dňa, keď vy alebo vami určená tretia strana, s výnimkou označeného dopravcu, nadobudnete fyzickú držbu tovaru.

Právo na odstúpenie od zmluvy môžete uplatniť tým, že nás informujete zaslaním e- mailu na luciaart.sk@gmail.com alebo prostredníctvom kontaktného formulára v ktorom uvediete svoje rozhodnutie odstúpiť od zmluvy.  ( Do predmetu je potrebné uviesť “ reklamacia a č faktúry )

Tiež môžete použiť vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy, ktorý si stiahnete na lartshop.sk

Aby bola lehota na odstúpenie od zmluvy dodržaná, postačí vám zaslať oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, než vyprší lehota na odstúpenie od zmluvy alebo zaslaním odstúpenia od zmluvy v posledný deň platnosti danej lehoty.

Ak sa rozhodnete odstúpiť od tejto zmluvy, vrátime vám všetky prijaté platby, vrátane dodacích a poštových poplatkov (s výnimkou akýchkoľvek dodatočných nákladov vyplývajúcich z vášho výberu akéhokoľvek spôsobu dodania iným ako obvyklým spôsobom dodania, ktoré ponúkame) bez zbytočného omeškania a najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vášho rozhodnutia odstúpiť od tejto zmluvy.

Tovar zašlete späť alebo odovzdáte na mieste osobného odberu v Bratislave na Slovensku bez zbytočného odkladu a najneskôr do 14 dní odo dňa potvrdenia odstúpenia od zmluvy. Lehota sa považuje za dodržanú, ak tovar vrátite pred uplynutím lehoty 14 dní.

Zodpovednosť nesiete len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, v dôsledku zaobchádzania s ním v rozsahu inom, než je nevyhnutné pre stanovenie povahy, vlastnosti a funkčnosti daného tovaru.

Okrem zákonného práva na odstúpenie od zmluvy pre spotrebiteľa, vám poskytneme lehotu 30 dní odo dňa zaslania tovaru za účelom jeho vrátenia (okrem tých, pri ktorých právo na odstúpenie od zmluvy je neplatné).

V prípade, že vrátite tovar do vypršania zmluvného termínu, práva na odstúpenie od zmluvy, ale po tom, ako zákonná lehota vypršala, bude vám vrátená len suma zaplatená za uvedený produkt. Náklady za dodanie a poštovné poplatky vám nebudú preplatené.

Spoločné ustanovenia

Máte právo odstúpiť od zmluvy pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Vaše právo odstúpiť od zmluvy sa vzťahuje výlučne na výrobky, ktoré sú vrátené v rovnakom stave v akom ste ich dostali. Preplatenie nákladov nebude vykonané v prípade, že výrobok bol po otvorení použitý, ak tovar nie je v rovnakom stave ako bol dodaný alebo, ak bol poškodený. produkty vráťte s pokynmi a inými dokumentami, ktoré k nim boli priložené.

Berieme  zodpovednosť za chyby vašej objednávky v okamihu jej prevzatia. V prípade použitého tovaru, nebudeme zodpovední za chyby vzniknuté v dôsledku používania alebo opotrebenia.

Ak je vaša sťažnosť podaná včas postup je nasledujúci:

Ak je možné chybu napraviť, máte právo na bezplatné a včasné opravenie danej chyby. Chyby musíme odstrániť bez zbytočného odkladu.

Ak chybu nemožno odstrániť a bráni v správnom používaní objednaného tovaru, v porovnaní s tovarom v bezchybnom stave, máte nárok na výmenu objednávky alebo odstúpenie od zmluvy. Rovnaké práva prináležia aj nám, ak je možné chyby odstrániť, ale tovar nemôžete správne používať v dôsledku opakovaného výskytu chýb aj po oprave alebo z dôvodu väčšieho počtu chýb.

V prípade iných neodstrániteľných chýb, budete mať nárok na primeranú zľavu z ceny objednávky.

 Prostredníctvom lartshop.sk ste boli poučebí o vašich právach vyplývajúcich z článkov 622 a 623 Občianskeho zákonníka uvedených vyššie tým, že sme tieto podmienky umiestnili na príslušnom  mieste našej webovej stránky a mali ste možnosť zoznámiť sa s nimi pred odoslaním svojej objednávky.

Ručíme za chyby tovaru podľa slovenských zákonov a vy ste povinný nám doručiť svoje sťažnosti.

Platná politika pre reklamácie a sťažnosti sa vzťahuje na reklamačné postupy začlenené do týchto obchodných podmienok. Boli ste riadne oboznámený s reklamačnou politikou,s podmienkami a spôsobom podania reklamácie tovaru, v súlade s článkom 18, odstavcom 1 zákona č. 250/2007 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov, pred uzatvorením zmluvy, umiestnením týchto podmienok nvýmien či nespokojnosti sa vzťahuje len na objednávky zakúpené prostredníctvom teohto e-shopu.

Oznámenie o reklamácii musí obsahovať popis chyby a prehlásenie v súlade s popisom uvedeným v článkoch 622 a 623 Občianskeho zákonníka.

Reklamáčný proces začína plynúť odo dňa oznámenia sťažnosti a dodania chybného tovaru späť k nám.

Potvrdenie o sťažnosti vám doručíme e-mailom alebo písomne so všetkými podrobnými informáciami ktoré nesmú chýbať. Poučíme Vás o vašich právach vyplývajúcich z článkov 622 a 623 Občianskeho zákonníka, uvedených vyššie v týchto obchodných podmienkach. Ak nám zašlete oznámenie o reklamácii e-mailom, sme povinní vám okamžite poskytnúť potvrdenie o sťažnosti. V prípade, že okamžité doručenie potvrdenia nie je možné, odovzdáme vám ho bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dôkazmi o výsledku sťažnosti.

Ste oprávnený rozhodnúť sa, ktoré práva podľa článkov 622 a 623 Občianskeho zákonníka si želáte realizovať a zároveň nám bez zbytočného odkladu poskytnúť informácie o svojom rozhodnutí. Na základe vášho rozhodnutia sme povinní určiť spôsob riešenia sťažnosti ihneď, podľa 2, písmeno m) zákona č.

250/2007 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov; v prípade zložitejších vecí v lehote 3 dní od dňa začatia reklamačného konania; v odôvodnených prípadoch, v lehote 30 dní odo dňa začatia reklamačného konania. Po stanovení spôsobu riešenia sťažnosti spracujeme reklamáciu ihneď, v odôvodnených prípadoch sme oprávnení spracovať sťažnosť neskôr. Avšak, riešenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní od dňa podania sťažnosti.

Po uplynutí lehoty pre poskytnutie riešenia sťažnosti máte nárok na odstúpenie od zmluvy alebo výmenu tovaru za nový.

Ak podáte sťažnosť v lehote 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy, sme oprávnení riešiť sťažnosť jej výpoveďou na základe vyjadrenia znalca alebo oprávnenej osoby. Bez ohľadu na výsledok znaleckého posúdenia, sú všetky náklady hradené nami.

Ak podáte svoju reklamáciu po uplynutí doby 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy, a my ju zamietneme, sme povinní určiť osobu, za účelom preukázania dôkazov riešenia reklamácie, ktorej ste oprávnený odoslať svoju objednávku za účelom vykonania ďalšieho znaleckého posudku. Bez ohľadu na výsledok znaleckého posúdenia, sú všetky náklady hradené nami. Ak je naše zodpovednosť za chyby objednávky dokázaná na základe znaleckého posudku, máte nárok znovu podať svoju reklamáciu. V priebehu konania znaleckého posudku je plynutie záručnej doby pozastavené. Sme povinní vám preplatiť všetky náklady spojené so znaleckým posudkom v lehote 14 dní odo dňa opakovaného podania sťažnosti. Opakovane podaná sťažnosť nemôže byť znova zamietnutá.

Nezodpovedáme za chyby objednávky spôsobené vami, Máme povinnosť vyriešiť reklamáciu a informovať vás o jej ukončení jednou z týchto foriem:

  • oprava objednávky
  • výmena za iný kus
  • vrátenie peňazí
  • vystavenie darčekového poukazu v hodnote reklamovaného tovaru
  • odôvodneným zamietnutím reklamácie

Našou povinnosťou je predostrieť vám písomné dôkazy o výsledku reklamácie či sťažnosti najneskôr v lehote 30 dní od podania reklamácie ú sťažnosti. Pred uplynutím reklamačnej doby budete bez zbytočného odkladu informovaní o výsledku riešenia e-mailom alebo telefonicky.

Pri výmene tovaru vám predostrieme všetky potrebné materiály či dôkazy o stanovených informáciach o výmene objednávky, a ďalšie možné sťažnosti musia byť podané na základe zmluvy a týchto dôkazov. V prípade tovaru za nový tovar, vám plynie nová záručná lehota.

Výsledok reklamácie sa vzťahuje len na chyby uvedené v oznámení o sťažnosti a v jeho potvrdení.

Prosím, buďte si vedomý postupu podávania sťažností, ktorý je platný len v prípade, ak budete konať ako spotrebiteľ.

Sme povinní poskytnúť vám záručný list, ak ho požadujete alebo je jeho vydanie nutné, vzhľadom k charakteru objednávky. Záručný list musí obsahovať identifikáciu predávajúceho, obsah, rozsah a podmienky záruky.

VLASTNÍCTVO

Vyjadrujete súhlas že všetky autorské práva, registrované ochranné známky a iné práva na všetkých materiáloch a obsah patria nám. Tento materiál môžete použiť len do miery stanovenej nami.

ODKAZY Z NAŠEJ WEBOVEJ STRÁNKY

Ak stránka lart.sk obsahuje odkazy na iné stránky a materiály tretích strán, dané odkazy sú poskytované len na informačné účely

Obe strany sa zaväzujú zmluvou, spotrebiteľ aj predajca. Prenos zmluvy nieje možný bez písomného súhlasu.

OBMEDZUJÚCE OKOLNOSTI

Nezodpovedáme za oneskorenie v súlade s niektorou z povinností, týkajúcej sa zmluvy,  v prípade ak sjedná o nečakané údalosti na ktoré my nemáme žiadny vplyv a ktoré nás časovo ombedzujú.

Jedná sa o stav či udalosť, pri výkone právomoci, prírodných prekážok, pozastavenie dopravy alebo ako súčastný stav covid

Je samozrejmé že všetky lehoty aj napriek obmedzujúcim okolnostiam sa budeme snažiť dodržiavať a však berte ohľad aj na súčastnú sitúáciu a prosíme o trpezlivosť.

Súhrn všetkých týchto podkladov tvoria súhrn obchodných podmienkok a sú zároven zmluvou medzi spotrebiteľom a predajcom.

Máme oprávnenie sledovať a meniť svoje obchodné podmienky. Zmeny obchodných podmienok nesmú obmedzovať vaše zmluvné právo. Platnosť zmien ododňa kedy sa zmeny zverejnia. Pokiaľ vám zmeny nevyhovujú účet si môžete zrušiť.

LEGISLATÍVA A PRÁVNA PRÍSLUŠNOSŤ

Riadime sa podľa Slovenske legislatívy

Vzniknutý spor podlieha bezvýhradnej právnej príslušnosti slovenských súdov.
Spotrebiteľské práva podľa všetkých platných právnych predpisov neobmedzujeme,

Vzťahy nenáchadzajúce sa v týchto podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky.